۱) خدمات و محتویات وب‌سایت تنها برای استفادة شخصی و غیرتجاری کاربران عزیز عرضه شده است. هرگونه سوءاستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی‌تواند از اطلاعات موجود در وب‌سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب‌سایت خود استفاده کند.

۲) در صورت تمایل به استفاده از خدمات و محتویات وب‌سایت جهت مقاصد تجاری لازم است با نشر تماس بگیرید. استفاده از محتویات نشر نت برای وبلاگ‌های شخصی تنها به شرط غیرتجاری بودن منافع آن با ذکر منبع و آدرس وب‌سایت مجاز است.

۳) نشر نت متعهد است از اطلاعات شخصی خریدار حراست کند و این اطلاعات را در اختیار هیچ فرد حقیقی یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

۴) نشر نت متعهد است اطلاعات کامل را جهت سهولت و دقت در خرید به مخاطبان ارائه دهد و نیز کتاب را سالم و بی‌نقص مطابق با آنچه معرفی شد، برای خریدار ارسال کند.

۵) در صورت ارسال کتاب با استفاده ازشبکة پستی کشور، نشر نت مسئولیتی در مقابل آسیب محصول به‌دلیل جابه‌جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد. خریدار موظف است هنگام مراجعة مأمور پست یا پیک، در محل اعلام‌شده در فرم خرید حضور داشته باشد. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام‌شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینة ارسال مجدد با خریدار است.

۶) کالای خریداری‌شده غیرقابل عودت (برگشت) است. کاربران می‌بایست هنگام ثبت‌نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح پر کنند. در صورت اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. سفارشات کاربران عزیز حدکاثر ظرف مدت یک روز و نیم کاری وارد فرایند ارسال می‌شود.

۷) در صورت قابل تهیه نبودن کتاب سفارش‌داده‌شده، وجه آن عیناً به حساب مشتری بازگردانده می‌شود. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه‌ای نیست. انتقال وجه تنها از طریق کارت به کارت (حداکثر بعد از گذشت سه روز کاری) انجام می‌شود. لذا الزامیست نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت تطابق داشته باشد.

۸) در صورت وجود هرگونه مشکل فنی (مشکل چاپی، صحافی و…) خریدار محترم حداکثر تا ده روز کاری فرصت دارد محصول را به نشر جهت بررسی ارسال نماید. هزینة پست در صورت اثبات صحت مشکل از جانب ناشر برعهدة مؤسسه خواهد بود. این بند شامل کتاب ضربه‌خورده، پارگی و خیسی نمی‌شود.

۹) مالکیت معنوی کتاب‌های نشر نت متعلق به پدیدآور و غیرقابل انتقال به غیر است و همچنین کلیة حقوق مادی متعلق به ناشر، مؤلف و مترجم آن کتاب است و هرگونه سوءاستفاده مانند کپی، اسکن، استخراج مطالب و… بدون اجازة صاحبان آن، ضمن پیگرد قانونی، شرعاً حرام است.

۱۰) جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه نشرنت برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال خواهد نمود. درصورتی که مایل به دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها نیستید، می‌توانید عضویت دریافت خبرنامة نشر نت را در پروفایل خود لغو کنید.